Open Picker

Ponieważ leży nam na sercu dobro przyrody, a jeszcze bardziej ludzi, którzy są jej częścią, zdrowie naszych klientów jest naszą kwestią priorytetową.

Bardzo się cieszymy, że nasze sklepy są znów otwarte. Dzięki naszej wyszukiwarce sklepów możesz znaleźć sklep w Twojej okolicy i uzyskać informacje dotyczące godzin otwarcia. Kliknij tutaj.

Mimo tego pozostajemy w kontakcie: Zachęcamy, aby tak jak zwykle składać zamówienia online, kontaktować się z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych lub wysłać do nas wiadomość e-mail. info@jack-wolfskin.com.

Zostań w domu, chroń swoje zdrowie!

#seeyousoonoutdoors

Działamy dla dobra naszych klientów

Niezawodna dostawa (średni czas dostawy wynosi od pięciu do ośmiu dni)

Najwyższe standardy higieny w magazynie i podczas dostawy

FAQ

  • Tak, nasz zespół dba o to, aby realizacja wszystkich zamówień online przebiegała standardowo i szybko.
  • Wciąż jesteśmy do dyspozycji naszych klientów online. Średni czas dostawy wynosi od pięć do osiem dni.
  • Obecnie wszystkie zamówienie są w dalszym ciągu realizowane przez firmę spedycyjną i mogą być dostarczone w określonym terminie. Ze względu na nowe warunki, które zmieniają się codziennie, mogą wystąpić krótkoterminowe przerwy w świadczeniu usług dostawy. Dokładne informacje na ten temat można uzyskać na stronach internetowych dostawców usług spedycyjnych lub w aktualnych wiadomościach prasowych.
  • Usługi te są nadal jak zwykle dostępne online ( usługa impregnacji wyłącznie w Austrii i Niemczech). Niestety, w chwili obecnej nie jest możliwe zamawianie napraw lub impregnacji za pośrednictwem tymczasowo zamkniętych sklepów firmy Jack Wolfskin. W przypadku pytań dotyczących naszych usług można skontaktować się w każdym czasie mailowo z biurem obsługi klienta. service@jack-wolfskin.com.

  • Nadal rozpatrujemy Twoje reklamacje i zwroty. Ze względu na utrudnione realizowanie dostaw przez firmę spedycyjną nasz standardowy czas rozpatrywania zwrotów może ulec zmianie. Więcej informacji na temat przesyłek zwrotnych można znaleźć tutaj.

  • Nasi klienci mogą bez obaw składać zamówienia w naszym sklepie internetowym. W naszym magazynie obowiązują najwyższe standardy higieny – dotyczy to także paczek i zamawianych produktów. Również współpracujące z nami firmy spedycyjne przestrzegają oficjalnie ustalonych wymagań w zakresie zdrowia i higieny oraz podejmują środki bezpieczeństwa.

    Aby ograniczyć kontakty międzyludzkie do minimum, dostawa jest realizowana bez konieczności składania podpisu. Kurier składa podpis za Ciebie po upewnieniu się, że otrzymałeś przesyłkę.

    Więcej informacji można znaleźć u naszych dostawców usług spedycyjnych: DHL, UPS.