Pomysł na firmę Jack Wolfskin zrodził się przy ognisku, wychodząc z przeświadczenia, że można odkrywać nowe rzeczy przez całe życie i powinno to być możliwe dla każdego. Chcemy wzbogacać i intensyfikować wrażenia płynące z doświadczania natury poprzez oferowanie najbardziej zrównoważonych rozwiązań dla odzieży, obuwia i wyposażenia, opracowywanie produktów na bikepacking, ski touring, kemping, wędrówki i do codziennego użytku oraz sprawianie w ten sposób, że podróże stają się przyjemniejsze.

Angażujemy się niestrudzenie w opracowywanie przełomowych innowacji i uwzględnianie aspektów środowiska poprzez wykorzystywanie mocnych stron niemieckiej inżynierii, technologii i designu. Chcemy zachęcić ludzi do pielęgnowania pasji do podróżowania i spędzania czasu na łonie natury, aby móc nabrać energii. Życie składa się z wielu interesujących przeżyć, od naszych pierwszych kroków do ostatniego oddechu. we Live to Discover.

Kobieta i mężczyzna w letnim ubraniu na wędrówki wspinają się na skale do góry

Liczby i fakty

Od czasu założenia firmy ponad 40 lat temu Jack Wolfskin stał się międzynarodową marką z ponad 450 sklepami i ponad 1400 pracownikami na całym świecie.

Więcej informacji
Wędrowiec odpoczywa na szczycie

Filozofia

Uwielbiamy dziką przyrodę. Jesteśmy wędrowcami, rowerzystami, narciarzami i kempingowcami. Jesteśmy żądni wiedzy i chcemy koniecznie dowiedzieć się więcej o świecie, w którym żyjemy, ponieważ wiemy, że to zawsze napędza nas do działania.

Więcej informacji
Kobieta w letnim outdoorowym ubraniu balansuje na kamieniach nad morzem

Zrównoważony rozwój

Odpowiedzialność społeczna jest ważnym elementem naszej marki i kultury naszej firmy. Wierzymy, że uczciwość, świadomość konieczności ochrony środowiska oraz odpowiedzialność społeczna przyczyniają się do sukcesu naszego przedsiębiorstwa.

Więcej informacji