Zwroty i reklamacje

Drogi kliencie, ze względu na Black Week i okres świąteczny, mamy zwiększoną ilość zamówień, a co za tym idzie, również zwrotów. Serdecznie przepraszamy za wszelkie opóźnienia.

Dodatkowo, dla zamówień złożonych w tym okresie, możliwość darmowego zwrotu została przedłużona do 31 stycznia 2024 roku.

Po otrzymaniu Twojej paczki, od razu zlecimy zwrot pieniędzy.

Dziękujemy za wyrozumiałość.

Za małe, za duże, nie takie jak sobie wyobrażałeś? Jeśli produkt zamawiany w sklepie online nie jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od daty doręczenia paczki. Za zwrot w ciągu 14 dni rozumiemy odstąpienie od umowy zakupu bez konieczności składania przez Ciebie dodatkowych pisemnych oświadczeń.

Oferujemy darmową przesyłkę zwrotną realizowaną przez Pocztę Polską.

Wyślij zwracane produkty ze sklepu internetowego na adres:

JACK WOLFSKIN Retail GmbH

c/o E-COM RETOUREN

Wulmstorfer Wiesen 25

21629 Neu Wulmstorf

Germany

Instrukcja zwrotu

  1. Odeślij kompletne produkty wraz z metką i oryginalnym opakowaniem. Zwrotowi podlegają wyłącznie nienoszone i nieuszkodzone produkty.
  2. Wypełnij formularz zwrotu załączony do przesyłki: wybierz powód zwrotu z dostępnej listy, podaj liczbę zwracanych artykułów, a wypełniony formularz umieść w paczce. W przypadku gdy nie posiadasz formularza zwrotu, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, pod adresem eshop@jack-wolfskin.pl, lub telefonem 00800-96537546.
  3. Aby otrzymać etykietę zwrotną, wejdź na stronę www.jack-wolfskin.pl/dhl-retoure, podaj swój adres oraz e-mail i kliknij „Wyślij e-mail”. Otrzymasz wiadomość e-mail od deutschepost.de, z etykietą zwrotną w formacie PDF w załączeniu. Wydrukuj ją na kartce A4 i przetnij w zaznaczonym miejscu.
  4. Starannie zaklej swoją paczkę, umieść na wierzchu etykietę zwrotną i bezpłatnie nadaj ją w punkcie obsługi paczek Poczty Polskiej.

Co dalej?

Po dotarciu i sprawdzeniu towaru otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zwrotu. Następnie zwracamy Ci niezwłocznie odpowiednią kwotę zwrotu. Sposób zwrotu kosztów zakupu określany jest na podstawie metody płatności wybranej przy składaniu zamówienia.

Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia zwrotu produktów, które nie odpowiadają naszym wymaganiom w zakresie zwrotu.

Prosimy o zrozumienie faktu, że obecnie możemy przyjmować zwroty tylko artykułów zakupionych w sklepie internetowym JACK WOLFSKIN. W przypadku artykułów zakupionych w sklepie stacjonarnym JACK WOLFSKIN należy skontaktować się bezpośrednio z tym sklepem.

Postępowanie reklamacyjne

Reklamacje zamówień złożonych do 01.02.2023 r. do godz. 10:00 https://sklep.jack-wolfskin.pl/zwroty_wymiany_reklamacje

W przypadku wystąpienia problemu z produktem z zamówienia online wyślij opis wad uszkodzonego lub reklamowanego artykułu do naszego biura obsługi klienta na adres eshop@jack-wolfskin.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 00800-96537546. Nasze biuro obsługi klienta udzieli więcej informacji i udostępni Ci etykietę zwrotną.

Nasz dział jakości sprawdzi Twoje artykuły. Jeśli reklamacja wynika z wady produkcyjnej, naprawimy artykuł, wyślemy równoważny artykuł zastępczy lub zwrócimy pełną kwotę zakupu. Poinformuj nas o tym, jakie rozwiązanie preferujesz. Spróbujemy spełnić to życzenie lub skontaktujemy się z Tobą w razie pytań zwrotnych.

W przypadku przekroczenia 2-letniego okresu gwarancyjnego, braku wad materiałowych lub produkcyjnych lub niewyprania bądź niewyczyszczenia produktu przed wysyłką zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji.

Więcej informacji na temat prawa do odstąpienia od umowy można znaleźć w naszych Regulamin sprzedaży.